Of je hebt een fout gemaakt, of de link naar deze pagina is niet goed.
Graag doorgeven aan de webmaster van deze site!"; $web37 = "niet bekend"; $web38 = "Als een link niet werkt in deze lijst, geef het dan aub door aan de webmaster."; $web39 = "Nr #"; $web40 = "je hebt je naam niet ingetoetst."; $web41 = "Post een bericht"; $web42 = "je hebt je email niet correct ingevuld."; $web43 = "Het bericht is niet ingegeven of te kort."; $web44 = "Dit bericht is niet verstuurd de reden daarvan is : "; $web45 = ""; $web46 = "Bedankt!"; $web47 = "De invoer is niet geldig!"; $web48 = "De bijdrage wordt door de webmaster geactiveerd."; $web49 = "Naam :"; $web50 = "email :"; $web51 = "Jouw website :"; $web52 = "Verstuur"; $web53 = "Annuleer"; $web54 = "Titel van het nieuws :"; $web55 = "Nieuws :"; $web56 = "Commentaar :"; $web57 = "Sluiten"; $web58 = "Zoek"; $web59 = "Zoek resultaten"; $web60 = "antwoorden gevonden voor"; $web61 = "antwoorden gevonden voor"; $web62 = "Geen zoek resultaten"; $web63 = "Forum #"; $web64 = "Titel van commentaar :"; $web65 = "Post een antwoord"; $web66 = "antwoorden (de laatste door"; $web67 = "0 antwoord"; $web68 = "antwoord #"; $web69 = "Jouw antwoord :"; $web70 = "Terug naar de forumlijst"; $web71 = "Periode :"; $web72 = "Vandaag"; $web73 = "Deze maand"; $web74 = "Dit jaar"; $web75 = "Vorig jaar"; $web76 = "Analyse :"; $web77 = "Aantal bezoekers & en bekeken pagina's"; $web78 = "Lees taal & Bekeken pagina's"; $web79 = "Browser & Operating System"; $web80 = "Start de analyse"; $web81 = "Aantal bezoekers per uur"; $web82 = "Aantal bezoekers per dag"; $web83 = "Aantal bezoekers per maand"; $web84 = "Aantal bekeken pagina's per uur"; $web85 = "Aantal bekeken pagina's per dag"; $web86 = "Aantal bekeken pagina's per maand"; $web87 = "Talen"; $web88 = "Bekeken pagina's"; $web89 = "Browser"; $web90 = "Operating System"; $web91 = "Deze functie is alleen mogelijk met Internet Explorer 4+"; $web92 = "Favorieten"; $web93 = "1 antwoord (door"; $web94 = "aan"; $web95 = "Creatie datum :"; $web96 = "herstel"; $web97 = "opnieuw"; $web98 = "vette tekst"; $web99 = "onderstreepte tekst"; $web100 = "schuine tekst"; $web101 = "pre-formatted tekst"; $web102 = "teller"; $web103 = "Bericht van"; $web104 = "op"; $web105 = "Goed nieuws, ik gaf net de waarde door"; $web106 = "Nieuws voorstel"; $web107 = "Toegevoegd door : "; $web108 = "Titel : "; $web109 = "Bericht : "; $web110 = "Nieuwe oplossing"; $web111 = "Antwoord op een bestaande oplossing "; $web112 = "Zijn website : "; $web113 = "Publiceren Gastenboek"; $web114 = "Publiceren Forum"; $web115 = "Verberg het email adres voor bezoekers:"; $web116 = "Pagina geladen in"; $web117 = "seconde(n)"; $web118 = "seconde(n)"; $web119 = "Favorieten"; $web120 = "Aanbeveling"; $web121 = "email vriend(in) :"; $web122 = "Je hebt je vriend's email niet correct ingevoerd."; $web123 = "De titel is niet ingevoerd of te kort."; $web124 = "Tip je vriend(in) over deze site"; $web125 = "Tip van"; $web126 = "tipt de volgende website:"; $web127 = "Antwoord alleen via het volgende emailadres"; $web128 = "en niet het verzend emailadres van dit bericht ."; $web129 = "Bericht van"; $web130 = "Forum onderwerp"; $web131 = "Onderwerp nummer"; $web132 = "Bericht nummer"; $web133 = "Laatste bericht"; $web134 = "Terug naar de lijst met onderwerpen"; $web135 = "Terug naar"; $web136 = "Boven"; $web137 = "(niet gedefinieerd)"; $web138 = "Categorie :"; $web139 = "Foto :"; $web140 = "Antwoord op dit bericht"; $web141 = "Het bericht waarop je wilt reageren:"; $web142 = ":"; $web143 = "Optie is niet beschikbaar. Klik de Vorige [back] knop van de browser."; $web144 = "Admin"; $web145 = "Het laatste nieuws"; $web146 = "Z"; // Zondag $web147 = "M"; // Maandag $web148 = "D"; // Dinsdag $web149 = "W"; // Woensdag $web150 = "D"; // Donderdag $web151 = "V"; // Vrijdag $web152 = "Z"; // Zaterdag $web153 = "1"; /* Eerste dag van de week : 1=Zondag 0=Maandag */ $web154 = "Opslaan"; $web155 = "Taalkeuze :"; $web156 = "Je kunt hier jouw voorkeuren vastleggen voor deze website: taal, gebruikersnaam en email."; $web157 = "Deze informatie wordt niet bijgehouden op deze website. Deze wordt alleen bijgehouden op je computer doormiddel van een cookies (mits je browser cookies accepteert)."; $web158 = "Naam :"; $web159 = "Gast"; $web160 = "Registreer"; $web161 = "De persoonlijke instellingen zijn opgeslagen op je PC."; $web162 = "Verwijder mijn voorkeuren"; $web163 = "De persoonlijke instellingen zijn verwijderd van je PC."; $web164 = "Ik wil de blokken graag :"; $web165 = "Links en rechts"; $web166 = "Alles links"; $web167 = ", welkom bij"; $web168 = "Hele inhoud"; $web169 = "Artikelen"; $web170 = "voeg een link in"; $web171 = "centreer tekst"; $web172 = "tekst kleur"; $web173 = "Schrijf aan"; $web174 = "Pagina laden"; $web175 = "Bezoekers ingelogd"; $web176 = "( niemand )"; $web177 = "en"; $web178 = "alleen"; $web179 = "op dit moment"; $web180 = "Mijn favoriet"; $web181 = "Reacties op dit artikel"; $web182 = "Reageer op een artikel"; $web183 = "Het artikel waarop gereageerd is"; $web184 = "Reacties op dit artikel"; $web185 = "Reactie #"; $web186 = "Er heeft nog niemand gereageerd."; $web187 = "Reacties artikelen"; $web188 = "keer"; $web189 = "keren"; $web190 = "Pagina gelezen"; $web191 = "Downloaded"; $web192 = "Downloads"; $web193 = "De download start in 5 seconden.
Als dit niet gebeurt, klik dan op de bestandsnaam."; $web194 = "Bestands naam :"; $web195 = "Grootte :"; $web196 = "Laatste update :"; $web197 = "Laatste download :"; $web198 = "ADSL :"; $web199 = "Downloaded :"; $web200 = "Modem (56 Kb) :"; $web201 = "Modem (33.6 Kb) :"; $web202 = "min"; $web203 = "sec"; $web204 = "naar :"; $web205 = "Afbreken"; $web206 = "Status"; $web207 = "Jouw berichten"; $web208 = "van :"; $web209 = "Verstuurde & gelezen berichten"; $web210 = "Ontvangen van"; $web211 = " Ongelezen berichten."; $web212 = "Jouw voorkeuren"; $web213 = "Geef naam weer in de online bezoekerslijst"; $web214 = "Gast"; $web215 = "Prive berichten"; $web216 = ""; // "OK. Ik herinner je aan jouw bericht(en)"; $web217 = "Onderwerp gelezen"; $web218 = "Download naam :"; $web219 = "Mijn forum berichten ondertekenen met :"; $web220 = "Bericht wordt verwerkt.

een ogenblik..."; $web221 = ""; // rss feed $web222 = "Inschrijven voor onze nieuwsbrief"; $web223 = "hier vinden"; $web224 = "Actuele forum onderwerpen kun je "; $web225 = "Dit archief bevat alle onderwerpen die geschreven zijn voor: "; $web226 = "Forum archief"; $web227 = "Oudere onderwerpen kun je vinden in het"; $web228 = "Hier vind je alle forum onderwerpen die geschreven zijn na: "; $web229 = "De URL van de website is niet correct!"; $web230 = "Het bericht is niet verzonden omdat de ontvanger niet bestaat."; $web231 = "Deze loginnaam is al in gebruik door iemand anders. Kies een andere loginnaam."; $web232 = "Alle aan de rechterkant"; $web233 = "is niet geregistreerd in onze nieuwsbrievenlijst."; $web234 = "Om opnieuw in te schrijven, volg deze link:"; $web235 = "Vriendelijke groeten"; $web236 = "Afmelden"; $web237 = "Aanmelden"; $web238 = "zojuist afgemeld van de nieuwsbrief van"; $web239 = ", bevestigen dat je bent verwijderd uit de nieuwsbrieflijst van"; $web240 = "Het spijt ons,"; $web241 = "Afmelding van de nieuwsbrief"; $web242 = "net aangemeld voor de nieuwsbrief."; $web243 = "Om af te melden voor de nieuwsbrief, volg deze link:"; $web244 = ", bevestigen jouw aanmelding voor de nieuwsbrief van"; $web245 = "Bedankt,"; $web246 = "Aanmelding voor de nieuwsbrief"; $web247 = "Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief!"; $web248 = "is toegevoegd aan onze nieuwsbrieflijst."; $web249 = "Dank je"; $web250 = "Dit email adres is al aanwezig in onze nieuwsbrieflijst"; $web251 = "Het opgegeven email is niet correct"; $web252 = "Je bent vergeten een naam in te typen"; $web253 = "Hallo"; $web254 = "is verwijderd van onze nieuwsbrieflijst"; $web255 = "email adres:"; $web256 = "AUB de volgende veld(en) corrigeren:"; $web257 = "Inschrijver"; $web258 = "Inschrijvers"; $web259 = "Naam"; $web260 = "email"; $web261 = "Cache mist"; $web262 = "Fout: RSS bestand niet gevonden..."; $web263 = "Laatst import :"; $web264 = "Print preview"; $web265 = "Jouw voorkeuren zijn niet opgeslagen omdat : "; $web266 = "De loginnaam heeft onjuiste karakters (bv een spatie)."; $web267 = "Je wordt automatisch doorgestuurd naar de vorige pagina.
Als dit niet gebeurt, klik op [Terug]."; // added in v4.0 ------- $web268 = "Januari"; $web269 = "Februari"; $web270 = "Maart"; $web271 = "April"; $web272 = "Mei"; $web273 = "Juni"; $web274 = "Juli"; $web275 = "Augustus"; $web276 = "September"; $web277 = "Oktober"; $web278 = "November"; $web279 = "December"; $web280 = "Directory keuze"; $web281 = "Onderwerp :"; $web282 = "Kijk en bewaar"; $web283 = "Lees het laatste bericht"; $web284 = "2"; // 0 = dag/maand/jaar, 1== maand/dag/jaar, 2== jaar/maand/dag $web285 = "Planning of"; $web286 = "Toon agenda afspraken :"; $web287 = "Agenda : "; $web288 = "Volgende maand"; $web289 = "Vorige maand"; $web290 = "Geen evenementen voor deze maand"; $web291 = "Hier kun je maximaal "; $web292 = " artikelen opslaan "; $web293 = "Quote"; $web294 = "onderhoud"; $web295 = "Aangepaste versie"; $web296 = "Lees meer..."; $web297 = "Kijk naar?"; $web298 = "Sommige antwoorden zijn alleen toegankelijk voor leden."; //new in 4.5.13 $web300 = "Wachtwoord"; $web301 = "(Alleen als je cookie weg is en je het wachtwoord nog weet)"; $web302 = "Het wachtwoord heeft ongeldige tekens of bestaat uit minder dan 5 tekens"; $web303 = "Kies een avatar"; $web304 = "Website"; $web305 = "Anoniem"; $web306 = "Hallo, welkom"; $web307 = "Kies een thema :"; $web308 = "Wijzigen"; $web309 = "Niet ondertekend"; $web310 = "Skin thema :"; $web311 = "Avatars :"; $web312 = "Toon jouw gebruikersnaam :"; $web313 = "Ja"; $web314 = "Nee"; $web315 = "Originele skin"; $web316 = "Geen of niet genoteerd"; $web317 = "Bezoeker"; $web318 = "Mijn mailbox"; $web319 = "Nieuwe berichten"; $web320 = "Aantal bezoekers"; $web321 = "leden"; $web322 = "lid"; $web323 = "Berichten"; $web324 = "Afbreken"; $web325 = "Dag & uur"; $web326 = "Lees"; $web327 = "Verstuurde berichten"; $web328 = "Verstuurd naar"; $web329 = "die je mail beantwoord heeft op"; $web330 = "Bericht van"; $web331 = "Bericht afgebroken."; $web332 = "Je gaat automatisch naar \"mail\".
Zo niet, klik dan op deze pijl."; $web333 = "Niet actief"; $web334 = "bericht"; $web335 = "berichten"; $web336 = "volgende pagina"; $web337 = "volgende pagina's"; $web338 = "Einde"; $web339 = "Start"; $web340 = "vorige pagina's"; $web341 = "vorige pagina"; $web342 = "Alleen geregistreerde bezoekers hebben hier toegang"; $web343 = "Registreer"; $web344 = "Ontvang een email bevestiging bij een reactie"; $web345 = "Antwoord op onderwerp - "; $web346 = "Er is en antwoord gepost op het onderwerp : "; $web347 = "Klik op deze link om het antwoord te lezen :"; $web348 = "Hartelijk"; $web349 = "Admin taken"; $web350 = "Link wijzigen : "; $web351 = "Link activeren : "; $web352 = "Link deactiveren : "; $web353 = "Link verwijderen : "; $web354 = "ID nr"; $web355 = "ID artikel "; $web356 = "ID reactie "; $web357 = "Fout bij het gebruik van prive berichten"; $web358 = "Prive berichten zijn gereserveerd voor geregistreerde bezoekers!"; $web359 = "De ontvanger is niet opgegeven!"; $web360 = "Link raadpleging : "; $web361 = "Voer geselecteerde acties uit..."; $web362 = "Download"; // added in v4.6.0 $web363 = "Sluit "; $web364 = "Sticky "; $web365 = "Bovenaan maar niet sticky"; $web366 = "Onderwerp "; $web367 = "actief"; $web368 = "gesloten"; $web369 = "Wijzig "; $web370 = "Sticky"; $web371 = "Nieuw "; $web372 = "Afsluiten"; $web373 = ""; $web374 = " , misschien is je cookie verwijderd, type opnieuw je voorkeuren!"; $web375 = "Eenvoudige mini-editor (geen WYSIWYG)"; $web376 = "Tot ziens "; $web377 = "Persoonlijke Informatie"; $web378 = "Voorkeuren"; $web379 = "commentaar"; $web380 = "Reageren? Klik hier"; $web381 = "Blog"; $web382 = "laatste logs"; $web383 = "Alle logs"; $web384 = "Topic :"; $web385 = "Lees reacties"; $web386 = "Schrijf een log"; $web387 = "Titel log :"; $web388 = "Schrijf een log :"; $web389 = "Laatste log"; $web390 = "Sluit het volgende onderwerp af"; $web391 = "Je kunt het bericht noteren..."; $web392 = "Loginnaam is reeds in gebruik !!!"; $web393 = "Rubriek :"; $web394 = "Gepubliceerd op "; $web395 = "Gebeurtenis"; $web396 = "Log voorstel"; $web397 = "Je moet een categorie invullen !!!"; $web398 = ""; // Deze Blog is ook met een RSS reader te lezen. $web399 = "Archief"; $web400 = "Rubrieken"; $web401 = "Laatste reacties"; $web402 = "Meer Blogs"; $web403 = "Blogs van "; $web404 = "Dit is niet jouw loginnaam !!!"; $web405 = "Loginnaam is al geregistreerd "; $web406 = ""; // Deze artikelen zijn ook met een RSS reader te lezen. $web407 = "Commentaar"; $web408 = "Karakters... Bericht is te lang (maximum:"; $web409 = "Forum huisregels"; $web410 = "FORUM GEBRUIK"; $web411 = "Betekenis icons :"; $web412 = "Gebruikersactie (je moet lid zijn) :"; $web413 = "Citaat:"; $web414 = "Afwijzen"; $web415 = "Mee eens"; $web416 = "Je hebt geen rechten om dit bericht aan te passen !!!"; $web417 = "Aangepast"; $web418 = "Administrator"; $web419 = "Schrijver"; $web420 = "Moderator"; $web421 = "Je hebt niet de laatste Flash versie!!!"; $web422 = "Converseer met "; $web423 = " Menu "; $web424 = "Verwijder geselecteerde berichten"; $web425 = "Selecteer alles"; $web426 = "Selecteer alle ontvangen berichten"; $web427 = "Selecteer alle verzonden berichten"; $web428 = "Er zijn geen berichten om te verwijderen"; // ----------- added in v4.6.3 -------- // $web429 = "Uitvouwen"; $web430 = "nee"; // ----------- added in v4.6.4 -------- // $web431 = ", voor de inschrijving op onze nieuwsbrief van de website "; $web432 = "Klik op de link om de inschrijving te bevestigen :"; $web433 = "Je ontvangt een email waar om een bevestiging wordt gevraagd voor deze inschrijving."; $web434 = "Illegale handeling of de tijdslimiet is overschreden!!!"; $web435 = "bytes"; $web436 = "Agenda"; $web437 = "Functie"; // ----------- added in 4.6.9 -------- // $web438 = 'Deze maand geen tickets.'; $web439 = 'Er is momenteel geen ticket.'; $web440 = 'Wees de eerste die een ticket schrijft.'; $web441 = 'Sommige antwoorden zijn alleen beschikbaar voor leden.'; ?> Preparations:"); $fieldb1 = stripslashes(" South African thinking."); $fieldb2 = stripslashes(" South African thinking."); $fieldc1 = stripslashes("

South African thinking.

When i was in Cape Town last week i bought my favorite magazine Wegry . In it a article that i want to share with you. It is about two persons who switch from a 4x4 to a 2x1, a motorcycle! It has a lot of statements in it . It answers a lot of questions you might have on what to take and how to experience the outdoors. It is written in Zuid Afrikaans and i did not and would not like to translate it . Enjoy!

Goed, verbeel jouself jy痴 besig om te pak vir 地 lang avontuur. Jou totale pakruimte, versprei oor twee of drie houers, is gelijk aan daai tassies wat net-net klein genoeg is om saam met jou aan boord van 地 vliegtuig te vat. Hier moet jou klere, kos, kampeertoerusting en gereedskap op die een of ander manier inpas. Jy稚 nie 創 dakrek nie, en jy kan ook nie 地 sleepwa haak nie. Daar痴 nie 地 noodwiel nie, dus
Moet jy ook al die gereedskap inpak om 地 pap band reg te maak. En 地 ekstra binneband, net vir die wis en die onwis. En as jy in dik sand gaan stilstaan, moet jy spook vir al die wat jy werd is, anders val jou swaar gelaaide ryding om.
Dit klink mos na 地 simpel besigheid die, of hoe? Welkom in die geledere van die ander grondpad liefhebbers ook bekend as avontuur-motorfietsryers!

Almal ken die vloek -of kruis- van die moderne mens: Hoe harder ons werk en hoe meer geld ons verdien, hoe meer wil ons wegvlug van die beskawing om 地 bietjie
Kop skoon te maak en terug te keer na die basiese dingen.
Maar as jy wee sien, het jy dit ook opgeneuk. Want jy koop naderhand soveel gadgets dat jy eintlik by huis kon gebly het! Die enigste verskil is dat dit goedkoper
En meer ontspanne by die huis is.
Jou 4x4 het alles wat oop-en toemaak, van DVD-skerms vir die kinders tot 地 draagbaar satelliet skottel. En jou sleepwa is so ingewikkeld dat jy elke tweede
Vakansie een van jou tieners iewers in 地 laai ontwek! ( om te denk jy稚 heeltyd skuldig gevoel dat hy dalk na 地 vermaning wegloop om op 地 Griekse olietenkskip te gaan werk). My buurman het so 地 sleepwa. Elke december gaan slaan hulle iewers aan die suidkus kamp op., elke jaar saam met dieselfde klomp vriende. By die kampeerplek is daar tot werkers wat was, stryk en skottelbraai was.
Horses for courses, soos hulle in Engels dat se, maar ek sal van my verstand af gaan as ek to so iets gevonnis word. Trouens, die blote gedagte daaraan dryf my to 創 halwe prozac en 地 plat botteltjie rum! Op 地 manier verteenwoordig avontuurry 地 terugkeer na die basiese. Dis gestroop van die meeste onnodighede an behalwe jy en jou motorfiets is daar nie te veel om jou oor te bekommer nie. Wel dia wat ek eintlik wou gese het, maar ek sou gelieg het
Want ons krap uiteindelik ook naar kop oor gadgets en tourusting. Ons s地 is dalk net kleiner,hoewel hullen ie eintlik goedkoper is nie; 地 agterband wat skaars 5.000 km hou, kos R2000; 地 valhelm maklik R40000; doelgemaakte rystewels R 3500; 地 beskermende rybaadjie enigiets van R2000 tot R7500.馬 hele paar motorfietse kos in die omgewing van R140000 en as jy 地 paar ekstra dinge aanskroef, nog meer.

Boonop sou sommige wou aanvoer dat dit, in teorie ten minste, 地 eenvoudiger of meer edel manier van reis is. Maar uiteindelik steek dieselfde probleme om die kampvuur kop uit!

Het jy nog altyd gedink die Toyota- land Rover twis om die kampvuur is erg? Dan het jy nog nie van die BMW-KTM bitsigheid gehoord nie. Wat van die andere fabrikate?
Tel hullen ie? Nee hulle tel, maar nes jy nie sommer sien dat ouens begin vuisslaan oor 地 Ford ranger en 地 Isuszu nie, is onenigheid tussen Suzuki,kawasaki,Yamaha en Honda eienaars 地 betreklik skaars verskynsel. Dis asof die manne hulle bikes ry omdat hulle van hulle hou, nie omdat die hndelsmerk 地 stelling is nie. Anders as BMW en KTM of natuurlik Toyota en land Rover.
Nes Toyota-eienaars dink die eienaars van BMW-motorfietse ook dat hulle motorfietse uiters betroubaar is. Die probleem is egter dat die baie BW-motorfietse nooit eens die grondpad sien nie. Met ander woorde, die kans dat hulle iewers op 地 verlate grondpad teenspoed gaan kry. Is bitter skraal.
BMW se groot GS-reeks, pad/veldmotorfietse is op 地 manier die groot, duur fo-baai-fo van die mtorfietswereld. Die ysterperde beskik oor haas alles; ABS-remme, verhitte handvatsels, verstelbare lugvering. en ryers wat dink dat daar nie motorfietse voor BMW se GS was nie!
KTM痴 is weer ssos die Land Rover van die motorfietswereld. Nes baie land Rver eienaars vergesigte van die Camel-trofee sien as hulle elke weeksoggend afsit kantoor toe in 地 ryding met 地 graaf, gasbottels en een Hi-lift jack, so verbeeld elke KTM eienaar homself dat hy op nog 地 Dakar-skof wegtrek elke keer as hy die aansitterknop druk.
Hulle verbeel hulleself ook dat eienaarskap van so 地 motorfits hul veldryvermoens verdriedubbel die oomblik as die ding in hul naam geregistreer is. En, o ja, KTM痴 deel Land Rover se reputasie vir betrouwbaarheid. Met ander woorde, as jy hou van vermaak om die kampvuur, sal jy baie dom wees as jy nie minstens een BMW en een KTM eienaar saammnooi sie.
Daar is egter een groot verskil tussen die agterpaaie opsoek op twee en vier wiele; die vaardigheid van die man ( of vrou) agter die stokke.
Moderne veldryvoertuie is so goed dat dit baie moeilik is om in die moeilikheid te kom. Natuurlik bey sekere manne dat dit nooit onmoontlik is nie.
Daar is vastrapbeheer , ewenaarslotte , lugvering , woeste bande en die gemak van 地 lugversorgde kajuit met kurt darren wat die pas aangee en iets kouds uit 地 blikkie
On jou waagmoed te gee. Daarenteen moet jy op 地 motorfiets jou storie ken. Jy ry die ding met jou lyf en maak staat op jou koordinasie. Jy staan en spook,gooi jou gewig diekant toe en dan daaikant toe. Skuif vorentoe, dan agtertoe. Dis 地 nimmereindigende proses wat konsentrasie en inspanning verg. En dan is daar nie eens lugversorging nie. En die naaste wat 地 motorfiets aan 地 bekerhouer kom as jy 地 waterhouer soos 地 Camelbak of iiets dergeliks agterop jou rug dra. Dan drink jy gereeld deur die pypie, want in daai beskermende klere kan dit vrek warm raak wanneer jy op 地 rowwe stuk pad probeer bo bly. As die vierwielmanne inpak, dan is hulle grootste kopseer of hulle al die steaks en tjops in die engel-vrieskas gaan inkry.

Op 地 motorfiets hoop jy jy稚 saans genoeg water om jou toppers mee te kook.
Waar die vierwielers genoeg eetgerei vat vir 地 mormoonse gesin, pak jy 地 victorinox-knipmes en 地 spork in ( 地 plastiek-affere wat 地 kruising is tussen 地 spoon en 地 fork) Ons pak nie kiste bier in nie. Afgesien van iets kleins en kragtigs soos Stroh-rum, hou ons gereeld stil by winkeltjies langs die pad en drink sommer 地 ber op die stoep terwyl ons met die plaaslike mense praat.
Is dat nie tog waaroor reis gaan nie? Soos Pisig in 纏en and the Art of motorcycle maintenance敗kryf; In 創 voertuig kyk jy na jou omgewing deur geraamde vensters, as 稚 ware 地 TV skerm waarop die omgewing voor jou afspeel. Maar op die motorfiets is jy in die toneel; jy痴 self een van die hoofdkarakters.

Uiteindelik is die een soort reis nie beter as die ander nie. Elkeen is uniek en het sy eie bekoring. Dis net dat, anders as die kere wat ek vol stof langs my motorfiets by 地 afgelee vulstasie gestaan het, geen mooi meisie nog vir my geloer hat as ek 創 4x4 volmaak nie.
En om daardie rede sa lek self die vierwielrs se stof en klippe trotseer!
"); $fieldc2 = stripslashes("

South African thinking.

When i was in Cape Town last week i bought my favorite magazine Wegry . In it a article that i want to share with you. It is about two persons who switch from a 4x4 to a 2x1, a motorcycle! It has a lot of statements in it . It answers a lot of questions you might have on what to take and how to experience the outdoors. It is written in Zuid Afrikaans and i did not and would not like to translate it . Enjoy!

Goed, verbeel jouself jy痴 besig om te pak vir 地 lang avontuur. Jou totale pakruimte, versprei oor twee of drie houers, is gelijk aan daai tassies wat net-net klein genoeg is om saam met jou aan boord van 地 vliegtuig te vat. Hier moet jou klere, kos, kampeertoerusting en gereedskap op die een of ander manier inpas. Jy稚 nie 創 dakrek nie, en jy kan ook nie 地 sleepwa haak nie. Daar痴 nie 地 noodwiel nie, dus
Moet jy ook al die gereedskap inpak om 地 pap band reg te maak. En 地 ekstra binneband, net vir die wis en die onwis. En as jy in dik sand gaan stilstaan, moet jy spook vir al die wat jy werd is, anders val jou swaar gelaaide ryding om.
Dit klink mos na 地 simpel besigheid die, of hoe? Welkom in die geledere van die ander grondpad liefhebbers ook bekend as avontuur-motorfietsryers!

Almal ken die vloek -of kruis- van die moderne mens: Hoe harder ons werk en hoe meer geld ons verdien, hoe meer wil ons wegvlug van die beskawing om 地 bietjie
Kop skoon te maak en terug te keer na die basiese dingen.
Maar as jy wee sien, het jy dit ook opgeneuk. Want jy koop naderhand soveel gadgets dat jy eintlik by huis kon gebly het! Die enigste verskil is dat dit goedkoper
En meer ontspanne by die huis is.
Jou 4x4 het alles wat oop-en toemaak, van DVD-skerms vir die kinders tot 地 draagbaar satelliet skottel. En jou sleepwa is so ingewikkeld dat jy elke tweede
Vakansie een van jou tieners iewers in 地 laai ontwek! ( om te denk jy稚 heeltyd skuldig gevoel dat hy dalk na 地 vermaning wegloop om op 地 Griekse olietenkskip te gaan werk). My buurman het so 地 sleepwa. Elke december gaan slaan hulle iewers aan die suidkus kamp op., elke jaar saam met dieselfde klomp vriende. By die kampeerplek is daar tot werkers wat was, stryk en skottelbraai was.
Horses for courses, soos hulle in Engels dat se, maar ek sal van my verstand af gaan as ek to so iets gevonnis word. Trouens, die blote gedagte daaraan dryf my to 創 halwe prozac en 地 plat botteltjie rum! Op 地 manier verteenwoordig avontuurry 地 terugkeer na die basiese. Dis gestroop van die meeste onnodighede an behalwe jy en jou motorfiets is daar nie te veel om jou oor te bekommer nie. Wel dia wat ek eintlik wou gese het, maar ek sou gelieg het
Want ons krap uiteindelik ook naar kop oor gadgets en tourusting. Ons s地 is dalk net kleiner,hoewel hullen ie eintlik goedkoper is nie; 地 agterband wat skaars 5.000 km hou, kos R2000; 地 valhelm maklik R40000; doelgemaakte rystewels R 3500; 地 beskermende rybaadjie enigiets van R2000 tot R7500.馬 hele paar motorfietse kos in die omgewing van R140000 en as jy 地 paar ekstra dinge aanskroef, nog meer.

Boonop sou sommige wou aanvoer dat dit, in teorie ten minste, 地 eenvoudiger of meer edel manier van reis is. Maar uiteindelik steek dieselfde probleme om die kampvuur kop uit!

Het jy nog altyd gedink die Toyota- land Rover twis om die kampvuur is erg? Dan het jy nog nie van die BMW-KTM bitsigheid gehoord nie. Wat van die andere fabrikate?
Tel hullen ie? Nee hulle tel, maar nes jy nie sommer sien dat ouens begin vuisslaan oor 地 Ford ranger en 地 Isuszu nie, is onenigheid tussen Suzuki,kawasaki,Yamaha en Honda eienaars 地 betreklik skaars verskynsel. Dis asof die manne hulle bikes ry omdat hulle van hulle hou, nie omdat die hndelsmerk 地 stelling is nie. Anders as BMW en KTM of natuurlik Toyota en land Rover.
Nes Toyota-eienaars dink die eienaars van BMW-motorfietse ook dat hulle motorfietse uiters betroubaar is. Die probleem is egter dat die baie BW-motorfietse nooit eens die grondpad sien nie. Met ander woorde, die kans dat hulle iewers op 地 verlate grondpad teenspoed gaan kry. Is bitter skraal.
BMW se groot GS-reeks, pad/veldmotorfietse is op 地 manier die groot, duur fo-baai-fo van die mtorfietswereld. Die ysterperde beskik oor haas alles; ABS-remme, verhitte handvatsels, verstelbare lugvering. en ryers wat dink dat daar nie motorfietse voor BMW se GS was nie!
KTM痴 is weer ssos die Land Rover van die motorfietswereld. Nes baie land Rver eienaars vergesigte van die Camel-trofee sien as hulle elke weeksoggend afsit kantoor toe in 地 ryding met 地 graaf, gasbottels en een Hi-lift jack, so verbeeld elke KTM eienaar homself dat hy op nog 地 Dakar-skof wegtrek elke keer as hy die aansitterknop druk.
Hulle verbeel hulleself ook dat eienaarskap van so 地 motorfits hul veldryvermoens verdriedubbel die oomblik as die ding in hul naam geregistreer is. En, o ja, KTM痴 deel Land Rover se reputasie vir betrouwbaarheid. Met ander woorde, as jy hou van vermaak om die kampvuur, sal jy baie dom wees as jy nie minstens een BMW en een KTM eienaar saammnooi sie.
Daar is egter een groot verskil tussen die agterpaaie opsoek op twee en vier wiele; die vaardigheid van die man ( of vrou) agter die stokke.
Moderne veldryvoertuie is so goed dat dit baie moeilik is om in die moeilikheid te kom. Natuurlik bey sekere manne dat dit nooit onmoontlik is nie.
Daar is vastrapbeheer , ewenaarslotte , lugvering , woeste bande en die gemak van 地 lugversorgde kajuit met kurt darren wat die pas aangee en iets kouds uit 地 blikkie
On jou waagmoed te gee. Daarenteen moet jy op 地 motorfiets jou storie ken. Jy ry die ding met jou lyf en maak staat op jou koordinasie. Jy staan en spook,gooi jou gewig diekant toe en dan daaikant toe. Skuif vorentoe, dan agtertoe. Dis 地 nimmereindigende proses wat konsentrasie en inspanning verg. En dan is daar nie eens lugversorging nie. En die naaste wat 地 motorfiets aan 地 bekerhouer kom as jy 地 waterhouer soos 地 Camelbak of iiets dergeliks agterop jou rug dra. Dan drink jy gereeld deur die pypie, want in daai beskermende klere kan dit vrek warm raak wanneer jy op 地 rowwe stuk pad probeer bo bly. As die vierwielmanne inpak, dan is hulle grootste kopseer of hulle al die steaks en tjops in die engel-vrieskas gaan inkry.

Op 地 motorfiets hoop jy jy稚 saans genoeg water om jou toppers mee te kook.
Waar die vierwielers genoeg eetgerei vat vir 地 mormoonse gesin, pak jy 地 victorinox-knipmes en 地 spork in ( 地 plastiek-affere wat 地 kruising is tussen 地 spoon en 地 fork) Ons pak nie kiste bier in nie. Afgesien van iets kleins en kragtigs soos Stroh-rum, hou ons gereeld stil by winkeltjies langs die pad en drink sommer 地 ber op die stoep terwyl ons met die plaaslike mense praat.
Is dat nie tog waaroor reis gaan nie? Soos Pisig in 纏en and the Art of motorcycle maintenance敗kryf; In 創 voertuig kyk jy na jou omgewing deur geraamde vensters, as 稚 ware 地 TV skerm waarop die omgewing voor jou afspeel. Maar op die motorfiets is jy in die toneel; jy痴 self een van die hoofdkarakters.

Uiteindelik is die een soort reis nie beter as die ander nie. Elkeen is uniek en het sy eie bekoring. Dis net dat, anders as die kere wat ek vol stof langs my motorfiets by 地 afgelee vulstasie gestaan het, geen mooi meisie nog vir my geloer hat as ek 創 4x4 volmaak nie.
En om daardie rede sa lek self die vierwielrs se stof en klippe trotseer!
"); $fieldd1 = stripslashes(""); $fieldd2 = stripslashes(""); $fieldweb = stripslashes(""); $fieldmail = stripslashes(""); ?> Cape to Cape Ride
Contact:

Klik hier voor een bericht.
Klik hier voor een email.

Introductie:

Wie zijn wij:
: Nol Visser
: Bob Visser
Onze motoren:
: Nol's motor
: Bob's motor
Waarom we dit doen:
: Cape to Cape sponsorrit

Donaties:


Verslagen:

Land verslagen:
:Verslag per doorkruist land

Voorbereidende trips:

:Testrit naar Frankrijk
: Weekend Ardennen

Archief:

Foto's en Film

Interviews

Voorbereidingen:

Klik hier voor de sponsoren."); $special2 = stripslashes("
Click here to enter the sponsor page."); ?>
Sponsoren:
 
Cape to Cape klok
Het motor merk van de "Riders"
Waar zijn we:


Spot ons.

Aftellen:
Bob komt weer "THUIS"

-THUISKOMST-

Bezoekers

   

   

^ ^